Total Pageviews

Saturday 3 September 2011

pengalaman aku

ok akali ni aku nk cite la sal pengalaman aku dlm percintaan ni..secara jujurnye aku da byk kali kapel tp xpernah aku jumpe yg tol2 menyentuh ati aku..sumenye xberjaya n terputus..selama aku kapel gurl yg tgglkan aku maybe byk kekurangan aku yg dorg xleh timer..tp aku pn pernah tgglkan gurl skali je coz dia terlalu jeles n terlalu rendah diri yela dia xbpe lawa so terasa kekurangan dia so dia yg decide untk break up tp aku yg mintak untk pts..aku pn xnk dia terluka..ok la aku pernah la dipermenkan ngan gurl yg player kan..so da byk pengalaman aku dlm hal2 gurl ni..aku xtau la aku ni terlalu baik ke bangang ke bodoh ke..tp itu la aku..bile aku da sygkan gurl,aku akn pastikan dia hapy n xnk kong2 tp last =2 kena tggl gak coz bg dia kwn ngan ex dia kan..maybe ex dia ag bagus dr aku n dia ckp member2 dia pn kate dorg secocok tp xpela aku arap dorg hapy..aku pernah kapel ngan gurl kikis duit yg da xde PAPE ag..aku pn xtau la cmne kan tp 2 la sumenye aku da lalui mang perit pd aku untk cari cinta tp aku xkn putus asa coz aku yakin selagi kite berusaha kite pasti akn berjaya rite??huhu da byk jenis sgt aku jumpe yg lupe diri la yg bajet la yg smbong rase perfect la yg jenis xleh hidup tanpa sorg laki la yg suke skandal sane cni yg xpuas ngan kekayaan family la..haiya nape la aku ditakdirkan bertemu ngan gurl2 ni?pe slh aku??haha aku xnyesal pn coz aku yakin Allah sdg menguji aku untk tempuhi hidup aku yg mendtg ni untk aku jd lbh matang untk aku dpt pahala lebih pn ade coz menguji kesabaran tp aku secara jujur kdg2 baran gak..hahaha..tp 2 la kehidupan..aku kena tempuhi ngan segala duka..tp pasti kebahagiaan akn dtg n aku xnk simpati pn aku just nk keihklasan sejati kejujuran kecantikan dalaman maksudnye berbudi la sopan..lau xbpe lawa xpe leh kawteam la..haha janji sedar la diri n hargai la pe yg patut..aku ni jenis yg serius bile kapel n sygkan seseorg yg aku nk ade dlm hidup aku..aku nk hidup aku beerti n aku nk gurl pn hapy..aku xtau pe perlu aku wat ag untk jd yg terbaik aku da cube segalanye tp 2 la last2 sorg2 demi sorg dtg dan pergi..maybe byk ag perlu aku perbetulkan..tp 2 la aku without gurl i cant survive n aku xleh coz dgn gurl la aku akn dpt inspirasi n semangat baru untk lakukan pe saje dlm hidup aku..hahaha teorinye disini kpd gurl atau boy jgnla bongkak sgt bajet ke permenkan ati org ke..xpyhla..korg akn wat org benci n skit ati..percye la satu ari t korg akn rase skit sgt n nyesal sgt..so pk2 la n hayatila my world k..huhu :)

3 comments:

  1. smoge akn mndpt seorg yg di impikan satu hari nnti ... truskan usaha anda k ... dont be give up ... i always been here to supprt watever u do ...

    ReplyDelete
  2. hahaha..ok this is just about my story..hhuhu..i wanna share with everyone so i can get more feedback n wht all of u feel about it.. :)

    ReplyDelete
  3. relex lahh kawan,sure akan jumpe yg betol betol nanti. :) insya'Allah.

    lelaki yg baik untuk girl yg baik. :)

    ReplyDelete