Total Pageviews

Saturday 5 November 2011

rindu

aku rindukan zaman aku kecik2 dulu..semuanye indah xperlu pk jauh2 xperlu pk papepn tentang kehidupan akn dtg..hanye bermain,seronok,gembira,dpt kwn jd famous,terer dlm game papepn..tp 2 sume dulu..aku rindukan sume saat2 2..tp itula kehidupan kite kena lalui dgn berliku n bermcm onak..

xde menda yg senang dlm hidup ni,sume org akn ade cerita sendiri tentang susah dan senang..mcm aku susah lebih kpd masalah memahami hati org,bercinta n perasaan..dulu time kecik2 bangang xtau pn cinta 2 ape..xperlu pk pn sal perasaan..xperlu rase sakit ati..xperlu bersusah pyh tunjukkan keikhlasan yg tidak dihargai,xperlu pk untk menjge ati n menggembirakan..

tp itula dunia yg perlu kite tempuhi n sume org akn laui menda yg same apabila tibe masenye..sume org akn diuji dan akn dinilai..jika berjaya byk menda baru yg dipelajari n ganjaran,jika xberjaya sentiasa ade jalan lain untk diteruskan supaya dpt perbaiki kelemahan yg lalu..sentiasa cari jalan untk cube tampal lubang2 kelemahan yg boleh dibolosi oleh dugaan..

itula rindu..lebih kurang hebat spt cinta yg mampu bangkitkan suatu perasaan yg kdg kite sendiri xduga..rindu memainkan peranan yg amt sgt didlm kehidupan selain kasih syg,cinta dan kenangan..haha ni ulasan untk rindu..t aku akn ulas untk kasih syg n cinta dlm satu chapter then kenangan..haha thats all for now..huhu tata

No comments:

Post a Comment