Total Pageviews

Saturday 23 February 2013

ape akn jadi

pernah ke kite terpk ape akn jd ngan kehidupan kite? ape akn jd dgn mase lalu kite? yg the most thinking is ape akn jd ngan pasangan atau bekas kapel kite? haha cm pelik kn..tp 2 la yg aku duk pk selama ni..

kdg terpk gak ape yg tgh dilakukannye ape dia tgh pk dai tgh rancng..mcm2 la eh..haha then aku terpk ttg mase depn dia..adekah dia mampu bahagia bersama org len? adekah dia mampu peroleh pe yg ingin dicapai? adekah dia mampu jd yg terbaik untk dri n mase depan?

aku terpk mcmmane aku da bole lepas n teruskn kehiduapan tanpe si dia..aku pn xterpk n xngat pn pe yg aku da wat untk lupekn dia..tau2 je mase da berlalu n cm 2 je..tp memori ttg kehadiran dia amt jelas masih ngat lg..

bru2 ni kelas aku stdy sal dilema..antara ank n bini mane korg nk pilih..bile pk blik mang susah untk wat pilihan sbb kite ni buknla sesapa pn nk bg keputusan..lau hlg ank pn mesti sedih tp rasenye sementara je..tp lau hlg bini ughhh lagi edih kot sbb hidup dgn dia da lame n byk kenangn bersama..susah nk cri yg same spt yg ade..

n kdg2 terpk gak aku cmne la t lau parents da xde..cm dorg pn da lali n aku tgk sendiri cmne kesedihan 2 n xtau la cmne lak aku yg nk handle t..hmm rumitkn tp 2 la kehidupan..bile hlg something yg tol2 bermakna dlm keidupan pasti rse kecewa sedih..tp kite kena bersyulur ngan pe yg terjd sbb pasti ade hikmah.. :)

No comments:

Post a Comment