Total Pageviews

Friday 22 July 2011

about me

hahaha..sila la komen..ok name aku hafidz asyraff..pggl acap senpai je coz aku senior..hahaha..umr 20 la..2pn xckup bulan ag..ehm aku xtau la status aku single ke x..konfius gak ni..xpela arap2 xsingle la..huhu..aku ni ok2 la leh jd giler2 gak tgk r cmne korg giler2 ngan aku kan..yg normal pn no hal aku leh je ikut flow 2 coz dulu aku budak baik..skunk je da matang ckit la konon..hahaha..aku ni jenis yg suke berkongsi masalah tp masalah sendiri xleh settle..standard la kan lumrah kehidupan manusia..huhu..aku ni ank sulung dr 6beradik..aku wat blog ni just untk sembang2 nk enjoy kongsi2 citer ape2 jela yg leh wat so wat jela..hahaha..k la maybe takat ni dulu kot sbg pengenalan..dr semasa ke semasa aku nk update n wat citer n reka citer biar menarik ckit kan..hahaha..thats all from for now..thanx..

No comments:

Post a Comment