Total Pageviews

Sunday 24 July 2011

pe makne cinta pd korg???

hai topik yg tah pape..kite tangkap kite rungkai kite kupas dan kite makan..huhu..ok pade korg la agk2 cinta 2 ape?agk2 bile erti sejati cm lagu wings 2 nk dtg?jwpnnye pd diri sendiri..terpulang pd korg cmne nk jge nk cri n nk kenal cinta 2 dr segi pe..makne pn luas..syg n cinta?pd aku syg 2 kite amik berat n kite kisah pd org 2 tp cinta 2 pd aku,aku sendiri xtau..org kate lau da nikah baru tau rite..so korg nikah la then t cite kat aku pe makne cinta 2..2 je hahahaha..hbs cite..tp kalau korg da jumpe org yg sanggup korban pe saje sakit lelah untk jge ati korg,dr jauh sanggup dtg,beli coklat untk korg tiap kali jumpe or ngah gadoh mesti bwk untk pujuk kan,first time bg bunga kat korg, then menangis kerana hubungan korg yg hampir terkubur,sanggup berubah diri demi kebaikan n nk jge ati korg,then selalu mengalah,,,ingatlah xkn ade ag org sebegitu bila da pernah muncul melainkan dgn IZINNYA..sebab pe aku ckp gini, sebab lau ade pn maybe ade kekurangan mang standard la kan tp mang susah la nk dpt yg same jenis kat ats yg aku huraikan 2..huhu..so korg pk la sendiri..korg nilai la sendiri k..lau yg ngah happy2 skunk,,jge la hubungan 2 elok2 k..bile ade happy pasti ade sedih..hidup kite ni bukan cm cite hindustan ade kisah2 menarik nyanyi2 ag..hahaha..so bersedia la untk hadapi segala kemungkinan k..be strong be cool be da best do handle all of it..pedoman disini...jgn hilangkan sesuatu yg indah tercipta untk khas untk kite hilang n pergi begitu saja coz kite xkn nampk sume 2 tp bila da xde baru akn terkenang n nyesal..so jgnla jd org yg terlalu menyesal k..ok thats all for now n this topik k..ade pape ag just wait jela..korg leh bg gak idea untk aku kupaskan jd lauk..hahaha..so enjoy ur life k..have a happy day..gudluck..

No comments:

Post a Comment