Total Pageviews

Tuesday 5 March 2013

penghargaan

dlu mase kecik2 kan ngat ag x zman bdk2 time hingusan??haha..best kn time 2..keje kite just main lari2 men mainan la suke berangan la..tgk kartun..haha..pernah ada mainan yg korg syg sgt??ngat x lagi mase mula2 kite nk dptkn mainan 2??ada yg susah kn smpai terpaksa baring2 golek2 mengada2 nk gak kn..haha aku pn gitu gak hehe..

kdg2 kite xpk pn family kite tgh senang ke susah ke time 2 kn..pe yg kite tau kite nk je..so bile da dpt mule2 ok la stick together je ngan mainan 2 kn..pastu buang..da nmpk mainan bru la katekn..bile pk blik kn aku rase sedih lak sbb time aku rase mak aku bkn senang sgt time 2 tp sbb ank dia nk gak mainan 2 dia pn kuarkn duit beli..bli dia tgk ank dia hapy dia pn senang ati walaupn dia tau dia akn kena marh ngan bpknye..

bile pk2 blik ntah bpe byk duit dorg hbskn untk besarkn kite ni walaupn susah..kdg beli cadbury pn xsempt nk rase sbb nk kasi ank rase gak..mkn kfc pn mkn ckit je..haish bile pk blik dlm keadaan gitu sebak gak kn..yela dorg sanggup wat pe saje..so ape penghargaan kite pd dorg?? xckup lau sekadar menghargai je..dekati mereka sayangi mereka..pasni lau dorg da xde mane ag tpt kite nk manje n mengadu..

walaupn da besar,kite xperlu rase malu bile nk gedik2 n saje manje2 ngan parents kite cm bdk kecik..kdg2 dorg pn rindukn saat kite kecik2 dlu..parents aku pernah ckp..kejapnye mase berlalu da 20 tahun da besar da..sbb time 2 dorg seronok tgk gelagat ank2 dorg walaupn nakal..t bile dorg da tua mampu ke kite nk jge cm dorg jge kite dlu??sekadar hulur duit sbnrnye xde pe sgt pn..

aku pn selalu pk hal gni..kdg2 rase sedih n terpk mampu ke aku jd ank yg baik..n aku arap sgt aku mampu bahagiakn dorg b4 dorg xde n aku xnk kehilangan dorg..ibu bapa sukar di cari ganti berbanding pakwe makwe ni..haha yela ptus rini 2mgu pastu jumpe bru..nmpk x beza syg 2?? so pk la sendiri..hehe

HARGAILAH MEREKA selagi masih ada n mampu :)

No comments:

Post a Comment