Total Pageviews

Thursday 5 January 2012

jiwang karat 4

semakin ku syg padamu semakin kau menyakitiku,
semakin ku cintakan kau semakin kau hancurkan aku,
xtau la sampai bila kau akn sedar bhw aku adelah untk kau,
yg sepatutnye memiliki mu yg rela korbankan segalanya untk mu je..

sampai bila pn kau akn ku cintai akn ku sygi meskipun kau xmembalas cintaku,
walau apepn aku tetap syg pd kau seikhlas jiwa raga ku,
xkn mudah untk aku lupakan kau walau pn sekejap je,
dan xkn mampu aku menggantikan kau dgn yg lain kerana kau adalah,
yg TERISTIMEWA..

walau apepun aku mendoakan kau bahagia sentiasa,
walaupn sukar ku terima hgga kini namun kau tetap dihati,
xtahu bagaimana ingin ku hadapi sume ni,
namun akn ku gagahkan diriku melalui sedutan udara yg sesak ni..

kau la yg terindah yg mewarnai hidupku,
yg nyata memberikan impak dlm hidupku,
nyata memberi memori yg begitu indah pd ku,
nyata adalah segalanya pd ku..

1 comment: