Total Pageviews

Friday 13 January 2012

laguku

haha ni mestila tajuk lagu kan..tp disebalik lagu ade story tol x??haha..korg mesti ade lagu fav korg kan yg wat korg tol2 feel n ibarat lagu 2 adelah kehidupan korg??..

ok la cm aku la kan..skunk lau bersedih ngat kisah putus aku akn wat lagu adam-ku bertanya sbg tema perpisahan aku dlm cinta..huhu lagu 2 byk makne yg wat aku sedar n rase akn perginye penyeri hidup aku tp lagu 2 gak wat aku jd kuat untk teruskan kehidupan pd mase mendtg..lirik dia paling aku tersentuh

ADAKAH DIRIKU KAU XPERLU LAGI,ADAKAH CINTAKU KAU XPERLU LAGI,ADAKAH DIRIMU DAH BERUBAH HATI TERHADAP DIRIKU...ADAKAH INSAN LAIN BERTAKHTA DI HATIMU HGGAKAN DIRIMU MENGUBAH CINTAMU..MANAKAH JANJIMU YG KAU BERI DULU KPD DIRIKU..KAU PERNAH BERKATA CINTAMU ADALAH SELAMA-LAMANYA..

err gitu la kenangan aku terhapus gitu je..haha..tp biasanya TERCIPTA UNTKKU la yg paling goreng giler..haha..2 la lagu tema hidup aku..melalui lagu ni la aku dpt byk ilham..hhuhu..dan melalui lagu ni lahirlah kate2 ni..

walaupn kau jauh dr ku akn ku cri dirimu walau pyh perit mcmane pn akn ku temukan mu..
walaupn byk dugaan dan kesabaran perlu aku tempuh namun cintaku pdmu tetap utuh..
walaupn kau bukan yg pertama namun kau adelah yg teristimewa dan terindah..
hidup bukan selalu indah.menanti mu cinta sejati bukan lah sebentar..

namun aku tetap gigih menanti mu untk temukan kebahagiaan selamanya dihatiku..
untk diriku dan dirimu dan dmi mase depan kite bersama..
pasti ku bahagiakan dirimu walaupn xseberapa berharta..

ari2 akn ku spraykan perfume cintaku padamu supaya kau sentiasa segar dgn haruman cintaku,
ari2 akn ku jd biasan pelangi yg indah untk menggembiraknmu,
ari2 akn ku jd permata cinta yg mekar di hatimu..
supaya kau tahu betapa ku setia pd mu dan betapa ku ingin bersamamu..

haha itu je contoh aku nk tunjuk sal lagu..huhu..pepn korg mesti ade kaedah sendiri kan??haha

No comments:

Post a Comment