Total Pageviews

Friday 13 January 2012

tentang perasaanku

haha kali ni aku saje nk selit story sal aku..haha sebenarnye aku just nk cite sal perasaan aku selama aku kapel n pe aku rase sampai skunk..2 je..haha..nmpk cm xmenarik kan??xkisah la wei janji aku semakkan blog aku je..hahaa

selama aku kapel la kan xpernah ag la dpt byk kenangan indah n rase tol2 kapel..aku pn xtau mane silapnye tentang hubungan yg telah terjalin..maybe ade byk kesilapan kdg2 aku terpk layak ke aku bercinta coz aku rase cm xsesuai pn..tp bile pk balik sume org ade hak tentang hati n perasaan sendiri kan..lau korg da ready menanggung SAKIT HATI,TENSION,BERGADUH,JELES,XBERSEFAHAMAN WALAUPN KDG2,SUKE PK NEGATIF N BUKAN2,XKENA NGAN SIKAP MASING2,PAYAH MENGALAH,EGO, baik korg lupekan lau korg xmampu n xbersedia hadapi sifat2 ni..

aku da pernah kena gini mengikut pengalaman aku la..huhu n aku pn pernah gak gitu..haha..aku xkisah pn menceritakan sume ni pd korg yg membaca..kdg2 manusia lupe akn kesilapan yg da dilakukan..kdg2 kite xleh memaksa org berubah dgn sekelip mata je..perlu bergantung pd mase n care kite..

kdg2 tu la silap yg aku lakukan n ade kalanye pasangan kite yg wat silap tp xnk ngaku kan..huhu tp pe kan daya demi jge hubungan kite kena mengalah kan..tp byk gak kesilapan yg aku wat..dulu aku ni jenis yg degil,panas baran,jeles,kdg2 ngada2 cm budak2..hahaha..tp 2 sume kisah dulu la kan..

sekian lame xberpunye ni aku xtau la same ade aku masih cm dulu..selama ni aku just cube perbaiki kesilapan n kelemahan aku..xtau r berbaloi ke x..huhu..just aku arap pe yg dtg pasni adelah yg terbaik untk aku..mule2 pas putus ritu aku agk give up gak tp bile pk balik ni la mase untk aku wat kelainan untk diri sendiri..n ag satu kpd kwn2 yg baru kenal n xtau akn perangai aku yg satu ni..

aku xsuke lau org msj pendek contoh AWK DA MKN??balasnye..DA..AWK XKUAR KE??jwbnye..mls la..AWK NGAH WATpe??jwbnye..XBUAT PEPN..aku mang xsuke n membantutkan perbualan..nk sembg pn jd xde topik..huhu

so arap korg paham la lau aku tibe2 xlyn msj korg or teguran korg..xkisah la korg nk ckp aku cerewet ke ape coz mang aku gitu..tiap org de menda yg disukai n xdisukai..huhu..aku jenis suke kaco2 n sakat2 org so lau da spoilkan mood aku mang x r aku lyn org yg spoilkan 2..huhu..tp aku jenis xlepaskan tension aku kat org..aku suke berkongsi prob coz itu lebih menyenang n menenagkan ati aku..hhuhu..

kwn2 yg da lame mengenali aku tau la cmne aku kan kwn2??hahaha..dan berkenaan status aku aku totally single ye..so xpyhla nk xpercye ke nk ckp aku playboy ke ape ke..aku xlarat da nk jwb sume 2..huhu..aku pn xtau nape lau org duk gitu sal aku sampai susah aku nk cri kwn..lau muke aku ni cm org jahat xperlu la kwn ngan aku..aku xkisah pn coz aku xkaco hidup sape2 pn..huhu..

bersambung sal perasaan aku td so sampai skunk aku rase kosong je ati ni yela xde penyeri tp pepn aku yakin akn tiba mase ade yg terbaik untk aku..sebab 2 aku suke berkwn coz aku dpt berborak n aku hapy bile ade org untk berborak..kira hobi aku gak la pd mase lapang..haha..ok la senang cite sape yg bce sampai hbs pasi dpt nilai n agk aku ni jenis cmne..huhu.so thas all..haha saje nk merapu sebentar bersama kitkat..hahaa :-P

1 comment: