Total Pageviews

Tuesday 25 February 2014

mengerti

mesti sudah lama menanti saat ini, di mana segala warna warni perkataan ingin ku sampaikn padamu menjadi hingga tidak berwarna lagi.. dan apabila ku lihat matamu, aku tahu segalanya seperti kawan2mu, seperti aku mengikuti bayang-bayang mu.. kita sudah terbiasa bersama ke mana saja, bila kau punyai masalah dan bersedih, dan kesunyian kau telah mengasingkan kita.. walaupun aku sedang disakiti oleh hal ku sendiri namun tetap ada untuk menghilangkan kesedihan airmata mu..

seharusnya kau tahu ada seorang lelaki iaitu aku, yang sayangkan kau sepenuh hati dan tak mampu untuk mengungkapkan bahawa aku sayang padamu.. namun aku sentiasa meminjamkan bahu ku demi di mana kamu boleh mencapai diriku..aku lah yang selalu menyokong kamu lebih dari diri sendiri, selalu bersamamu..

untuk buat kamu ketawa dan gembira hanya itu saja yang aku fikirkan, dan bila dan dimana sahaja aku sentiasa memerhatikan kau dan merindukanmu dan memikirkanmu.. sepuluh kali ku gagal ku cuba untuk seratus kali lagi demi hati dan perasaan dikau, ku ingin menyampaikan padamu bahawa ku seakan-akan gila dan memeluk mu untuk sekali nya tapi..

kaulah wanita yang tidak tahu aku didalam keadaan begini, yang tidak tahu semuanya adalah kerana cinta dan tidak tahu itu adalah cinta, untuk pergi dari hidup mu terasa seperti kebodohan melanda dan sedih, dan di saat ini seperti berlinangan air mata ini namun ku gembira.. kerana kau sentiasa di sisi ku.. :)

1 comment: