Total Pageviews

Tuesday 13 December 2011

jiwang karat 2

kau spt ombak yg sentiasa beralun dgn ksh syg mu,
kau menyegarkan ari2 ku dgn deruan angin yg mendayu2,
ku terbuai di ulit kesegaran cinta yg kau berikan,
membuatkan aku termimipi dan menginginkan mu selalu..

tp kau telah dustai semua itu dgn menggantikan diriku dgn yg lain,
kau tukarkan mase menjd detik yg gelap dlm sejarah cintaku,
kau gantikan setiap detik kite bersama dgn kecuranganmu,
kau pendusta yg berlagak baik didepan,
kau pemutar cerita terbaik era zaman ini..

sepatutnye aku yg membahagiakan mu,
aku yg patut menjge mu,
aku yg perlu mencintaimu,
aku yg perlu ksh syg mu,

tp kau berpegangan tgn dgn si dia,
ko curang secara senyap2 kemudian terang-terangan,
ape kejadahnye semua ini,
kau peluk erat dgn si dia,kau permainkan aku,
kau tipu aku,

haha..aku  saje nk ngarut..bukan jiwang pn ni..hahaha december fool!!! haha

1 comment: