Total Pageviews

Friday 2 December 2011

Kenangan la kot

sume org mesti ade kenangan kan?aku pn ade gak la wei..hahaha..tp kan aku ni pelik r..xtau r nape kenangan ni sentiasa buru aku n wat aku teringat je..nape?pe sebabnye?

gini la aku sebenarnye teringatkan kenangan ngan ex aku..aku teringat mase first time nk ngorat dia then ade satu part 2 aku pernah berlari dlm ujan time mlm coz isaukan dia takut pape jd kat dia yela time 2 kitaorg gado then xtau lak dia xblik hostel dia..huhu..then ngan dia la buat kali pertamanye aku memberi bunga n coklat..itu la first time dlm hidup aku bg sume 2 kat gurl..huhu..then ade la perangai dia yg amt mengelikan ati aku kdg2 cm bodoh tp kelakar..haha

aku xtau la nape asyik je ngat nk kate ade perasaan kat dia xde lak..hmm pelik la..yg peliknye ngan gurl len b4 this xde lak cm gini..tp 2 la aku rase maybe perasaan aku pd dia dulu amt kuat..then maybe perasaan 2 sebati ngan kenangan tu menjd memori yg indah xdpt aku lupekan..skunk dia da berpunye..aku rase bersyukur la n arap adela org yg jge dia n lbh baik dr dia ngan aku..huhu..tp kdg2 aku rase sedih bile ngat pd kenangan ni..cm xcye je jap je mase berlalu n dia da pergi dr hidup aku..

Hati ni mang sayu tp aku kena lepaskan sumenye n tgglkan sumenye,,dulu aku selalu berharap supaya dpt bersama dia balik tp xmampu coz byk perbezaan antara kitaorg..2tahun merupakan tahun paling lame dlm sejarah kapel hidup aku..dan dia la wanita pertama 2..byk perkara yg bermula ngan dia tp xsangka sumenye pergi begitu je..dulu aku ngatkan kitaorg mampu g jauh tp separuh jalan pn xmampu..maybe jauh lg perjalanan  .

pd aku susah gak bile lalui sume ni tp ari2 aku lalui ngan tabah n cube lupekan walaupun sukar..ckit2 lame2 capai la tgga kejayaan..haha..kdg2 aku pn xtau nk wat cmne ngan perasaan aku coz aku xpernah lalui perkara cmni b4 this n xsangka akn lalui..maybe ni untk kuatkan aku hadapi segala kemungkinan..pepn aku hargai segalanye yg berlaku dlm hidup aku n aku redha..terima kasih Ya Allah kerana memberi aku kehidupan yg berbagai  yg xsume makhluk dpt..aku bersyukur sgt..huhu pepn kpd readers korg hargaila kenangan ye coz korg akn perlukannye sebg panduan t..huhu :-)

No comments:

Post a Comment