Total Pageviews

Monday 19 December 2011

jiwang karat 3

syg tolong pahami ku,ku xmengerti ape yg terjd,
lihatlah ke hadapan, aku cume mahu menjd seorg insan yg mahu memahamimu,
mencintai mu mengasihi mu,di dlm gelap atau terang aku la penjge jalan mu,
biar aku tunjukkan pdmu cintaku dan hatiku pd mu..


ku lihat pd ape yg telah aku lakukan dan akn ku katekan tidak lagi pd yg lepas,
untk pastikan kau terus bersama ku dan ku iringimu hgga akhir nafas ku,
dan ku kan menjgamu dgn sebainya dan aku akn bahagiakan mu dgn kegembiraan,
yg aku cri hanya utkmu syg, ingin ku miliki mu selamanya,
tapi keadaan tidak mengizinkan kita,


maafkan aku syg kerna tidak mampu bersamamu lagi,
telah ku usahakan segalanya dgn sedaya upaya ku,
dgn sehabis keringat ku curahkan namun,
perpisahan jua yg berlaku..


maffkan aku syg kerana tidak mampu menunaikan janji ku pd mu lagi,
semuanya akn menjd kenangan dan sejarah lame percintaan diantara kita..
sekali lagi mafkan kerna mengingkari janji yg telah ku pahatkan di hatiku
dan yg telah ku lafazkan pd mu.........

2 comments: