Total Pageviews

Monday 19 December 2011

yang aku tau la..

yang aku tau ni sebenarnye sal perangai gurl yg xbpe baik n baik ckit2 la..bukan sume tp ckit2 r 2pn sebab dr pengalaman aku lepas2 mengenali awek2s kan..haha

1.bile da syg mang sanggup berubah (baik)
2.ade gak yg biasa2 n xsuke dikongkong (xberapa baik)
3.ade yg suke curang (terlamapu jahat)
4.ade yg xpuas kapel ngan sorg je malah lebih ramai (amat jahat)
5.setia tp gedik lyn boy len gak (???)
6.kapel tp suke org len (bangang)
7.suke ade skandal (wtf!)
8.players n pandai berlakon baik (mcm sial je)
9.tol2 ikhlas n serius (amat baik)
10.abai pakwe lbhkan member baik lelaki (xbagus gini)
11.bajet hot (mcm sial)
12.berlagak bagus n think dia je betul (lapaq penampaq la 2)
13.slh diri xnmpk (kdg2 manusia wat silap)
14.xpandai pujuk (xbagus)
15.baran n kaki carut (amat xbagus)

hahaha..tah pape la..byk yg buruk je..korg aku xtau la..so kenali pasangan anda n cubela sedaya upaya jauhi sume ni coz menyeksakan jiwa je..aku yg kena pn rase xmampu nk berjalan..hahaha..

No comments:

Post a Comment