Total Pageviews

Thursday 11 April 2013

kadang-kadang

kadang-kadang?haha teringat kisah p ramlee buat teka teki citer nujum pak belalang..haha..ehm kat sini aku cuba nk tanya pendpt korang yang membaca ni..pernah ke korang tiba-tiba rasa down,cam putus asa tiba-tiba or because tak dapat something?

pernah tak something terjadi then korang terus tak da mood n macam da malas nak fokus pada perkara yang sama lagi?pernah tak korang rasa macam lantak la hal ni malas nak settle biar la berlalu n apa nak jadi pun lantak la??haha..aku pun melalui perkara tu n aku pun tak paham sebenarnya..

kadang-kadang kita sedih dengan perkara yang terjadi kadang-kadang kita sedih bila tengok orang yang takda kena mengena ngan kita pun,kadang-kadang kita sedih bila tengok kawan kita tak dengar cakap kita n masih meneruskan something yang tak bagus untuk diri n masa depan dia..

kadang-kadang aku terfikir aku ni seorang kawan yang baik?adekah aku tidak melukai hati seseorang?adekah orang bole terima aku dlam kehidupan dorang?adekah aku pendengar masalah yang baik?adekah aku perlu dalam kehidupan dorang?

kadang-kadang aku terbayang kalau la tiba-tiba aku da takde lagi apa dorang fikir pasal aku..aku terbayang kalau time tu roh aku pegi tengok dorang buat ape macammana perasaan dorang time tu..yang paling aku sedih n tak sanggup perasaan family time tu..aku pun tak dapat bayang kalau da takde family..aku pernah kehilangan dorang buat sementara waktu ketika dulu dan aku merasainya amat perit dan aku berharap ia tak kan terjadi kat aku n tak kan terjadi kat korang..

moral kat sini jangan berangan jauh sangat nanti merapu je lebih..nmpk tak kemerapuan aku disitu?muahaha :p

No comments:

Post a Comment