Total Pageviews

Sunday 14 April 2013

tak gentlekah???

tak gentle ke bile ke tak mampu nak mempertahankan lagi hubungan yang da tak bole diteruskan lagi???tak gentle kah kalau hubungan itu dicurangi kerana silap si dia?tak gentle kah bila kite cuba memperbaiki keadaan?tak gentle kah merelakan diri kita dimarahi??

tapi adakah paling tak gentle bila kita biarkan cinta hati kita pergi dari kita??ehmm aku teringat kisah2ku selama ni..aku rasa mang teruk n tak gentle la..haha..sebab aku biarkan pergi cinta hatiku bersama orang lain..aku hanya mampu melihat..adakah silap aku kerana tidak bertegas?adakah silap aku kerana merasakan dia mampu bahagia bersama yang lain??

tapi pernah jugak aku cuba menjadi gentle dengan mempertahankan hubungan dengan menyatakan gadis itu terlalu mencintai aku tak kan tinggalkn aku..tapi sebenarnya dia pergi jua tinggalkn aku bersama lelaki itu kerana katanya tak mampu lupakan lelaki itu..

aku terfikir adakah benar tindakan aku?kerana tak dihargai..aishh pening aku..aku tak buat salah buat pun salah..then aku terasa macam bodoh pulak sebab dengan bangganya aku kata macam 2 kat mamat tu time 2..haha..tapi cm gitu je minah 2 blah..haishh..seriusly mang rasa cam bongok je time 2..haha

da la kena tinggal pastu dimalukan pulak depan orang ramai..haiyooo segan ooo time tu..cmne la aku bole bersabar time 2 pn aku tak tau..aku just senyum time 2 n blah je..time 2 pk just tak pela biarla t dia akan paham apa makna sebenarnya pengorbanan n maruah yg dicalarkan depan ramai orang..huhu

moral kat sini sabar jela pe orang buat dan jangan putus asa dengan apa yang da terjadi..teruskan dengan permulaan baru.. :)

No comments:

Post a Comment