Total Pageviews

Saturday 6 April 2013

Dalam Diam

Setelah setengah tahun kau menghilang tanpa khabar, kini baru ku ketahui bahawa kau sudah tiada lagi..walaupun kau telah pergi dan telah mempermainkan aku sebelum itu,aku redha dan memaafkan kau namun aku kecewa dan sedih bila tak dapat berjumpa kau lagi untk selamanya..aku doakan kau berbahagia disana dan moga ditempatkan dikalangan orang yang beriman..

walaupun kita tak pernah bertemu namun kau tetap sahabat aku dan akan aku ingati kau sampai bila-bila..disini aku hanya mampu berdoa untk mu..bersemadilah kau dengan aman..hmm kalau la aku tahu kau akan pergi aku akan memperbaiki keadaan ketika itu walaupun semuanya salah kau..kini kau sudah tiada dan tidak wujud lagi didunia ini..yang hanya tinggal cuma lah nama kau..

aku kecewa dan tak percaya bila kau kata kau akan pergi dan kau memohon maaf pada aku ketika itu..tapi semuanya dah tercatit untk kau..bersemadilah dengan aman.. al-fatihah..

No comments:

Post a Comment