Total Pageviews

Thursday 11 April 2013

Kawan

kawan is everything right?tapi pada aku ada gak kawan yang entah pape..kite buat baik salah tegur pun salah..aku pun pening ngan sorang member aku ni..tak tahu la apa masalah dia..marah kat aku pun tak tahu la kan..bila aku tegur buat muka..nak melawak pun susah..rasa cam bodoh bila kena gurau gurau semata-mata nak tengok dia senyum kasi happy balik..

kadang-kadang aku tak paham apa masalah dia..kalau ye pun stress jangan tunjuk n lepaskan kat org lain..selalunya dia tarik muka kat aku la..tak tahu sangat apa salah aku da buat kat dia..laki kot member aku ni tapi tah pape perangai..ahaha..susah kan kita nk menilai orang ni..aku pun tak tahu nak buat apa..bila tanya hati ke hati ada tak puas hati cakap tak da..then buat keja suka senyap n sorang-sorang..bila nak tolong cakap x=tak da hal..bila da jadi masalah tarik muka salahkan orang lain..haishh..frust n geram pulak aku..

tapi sabarlah..moral kat sini jumpa orang cmni buat tak tahu jela..dia tegur bru kite tegur..lau tak sakit je hati kita ni..haha :p

No comments:

Post a Comment