Total Pageviews

Sunday 21 April 2013

Salahku..

bila kita cuba menyelesaikan satu masalah itu adalah petanda yang kita berusaha untuk dapatkan penyelesaian terbaik..tapi itu untuk masalah kita la kan..tapi untuk masalah orang ni rumit sikit..kadang-kadang orang tak paham apa maksud kita cuba sampaikan..

sedangkan niat kita cuma ingin memudahkan dan meleraikan pergaduhan namun tak siapa paham apa niat sebenar kan..so aku pun sebenarnya tak paham apa tu kebaikan yang cuba disampaikan sedangkan niat hanya untuk menyelesaikan masalah..

kadang-kadang susah jugak bila orang fikir macam tu..tak pela yang penting kita sudah menjalankan tugas kita as kawan untuk menjadi yang terbaik..kadang-kadang aku sedih bila tengok macam tu..n aku paling sedih bila dorang akan salahkan aku..maybe cara aku tidak kena atau aku memang bukan seorang kawan yang baik..

pepun ikhlas dari hati aku meminta maaf pada semua jika ada terkasar bahasa selama ni n kepada kawan-kawan aku yang baca,if aku ada terbuat korang macam ni aku mintak maaf..niat aku cuma membantu menyelesaikan..that's all from me tq.. :)

1 comment:

  1. hdp xsmsty indah mcm mna kita hrp kn...dan xsmua owg mampu smpurna d dpn mata kita...:P..kn cik hafiz ooi..

    ReplyDelete